Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Hyvä päivä

Tämän blogin tekeminen on ollut tosi hyvä asia. Nyt voi kirjata ajatuksiaan ylös, tehdä jokaiselle päivälle tavotteita (ja ne tulee myös täytettyä, kun muutkin niistä tietävät :) ja lukea muiden ihmisten onnistumistarinoita. Tulee semmoinen olo, että minäkin voin oikeasti onnistua, kun muutkin ovat pystyneet siihen.

Ruokatottumuksien muutaminen taas pienempään on sujunut yllättävän hyvin. Ei ole ollut yhtään tuskastunut, ylinälkäinen olo. Eikä tee mieli edes makeaa. Aamusta kävin myös 52 minuutin pituisella kävely/hölkkä - lenkillä, ja kilometrejä tuli päälle 5.

 Huomisen tavoitteena on mennä illasta pyöräillen pumppiin. Viimeksi olen liikkunut ryhmässä yläasteaikoina, jolloin ryhmä on ollut aina tuttu. Nyt pistää hieman jännittämään, kun menen uuteen paikkaan vieraiden keskelle. Päässä liikkuu semmoisia ajatuksia, että jos minä nolaan itteni, jos minä en osaa, jos minä en jaksa jne jne. Mutta kyllä mä sen tiedän ( ja varmaan muutkin kokeneet ryhmäläiset), että aloittelijan ei tarttekaan olla heti maailman mestari. :) Noh, kirjoitan huomenna siitä, että miten meni :D

PS. APUA! Miten  Powerstep ja Step aerobic eroavat toisistaan? Onko Powerstep vaikeampaa skuin Step aerobic? Pärjääkö aloittelija niissä? Kiitos, jos vaivaudutte vastaamaan :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti